Pembentangan PTA Program MTK

Pembentangan PTA Program MTK

Pada 14 Februari 2024, Jabatan Teknologi Kimpalan telah berjaya menganjurkan Program Pembentangan PTA 2 bersama TAC Akademik di Bengkel Teknologi Kimpalan. Program ini telah bermula pada jam 9.00 pagi dan berakhir pada jam 3.00 petang.

Program tersebut dianjurkan oleh Program Teknologi Kimpalan dan melibatkan pelajar serta pensyarah. Objektif utama program ini adalah untuk membina hubungan secara profesional, melatih kemahiran komunikasi dalam kumpulan, mengenalpasti serta menyelesaikan masalah dengan cara yang kreatif, inovatif, dan efektif, serta memberikan pendedahan penulisan PTA yang baik kepada pensyarah.

Walaupun tidak ada pencapaian yang secara khusus disebutkan, impak program ini adalah sangat signifikan. Pelajar telah dapat menambahbaik projek PTA mereka berdasarkan teguran yang diberikan oleh panel penilai. Mereka juga telah meningkatkan kemahiran komunikasi dan penyampaian semasa pembentangan. Selain itu, pelajar juga diberikan pendedahan tentang kaedah analisis dapatan kajian yang lebih terperinci.

Aktiviti yang dilaksanakan telah mencapai objektif yang dirancang dan berjalan lancar. Gambar-gambar semasa program menunjukkan kehadiran bersama panel penilai, Ts Ramzi bin Dol @ Abdul Wahid dari Ciast.

Pelaporan ini disediakan oleh Norhayati binti Abu Hasan, Penyelaras TAC Program dari Kolej Vokasional Sultan Abdul Kadir, dengan alamat emel norhayatiabuhasan@kvsbkpm.edu.my.

Terima kasih kepada semua pihak yang telah terlibat dalam menjayakan program ini.