Mesyuarat Strategik Program MPP

Mesyuarat Strategik Program MPP

Shah Alam, 3 Disember 2023 – Program Teknologi Penyejukan dan Penyamanan Udara KVSB telah menganjurkan Mesyuarat Strategik Bersama Panel Penasihat Program pada 3 Disember 2023 di Gasing 4, Mardhiyyah Hotel and Suites, Shah Alam. Mesyuarat tersebut bertujuan untuk mendapatkan maklumbalas daripada Panel Penasihat Program dan membincangkan kesesuaian peralatan serta bahan yang bakal digunakan di bengkel baharu bagi tahun 2024.
Mesyuarat yang bermula pada jam 8.00 pagi hingga 2.00 petang itu telah disertai oleh semua pensyarah program dan Panel Penasihat Program yang dilantik. Antara ahli Panel Penasihat Program yang hadir ialah En Jamaluddin bin Dzulkifli dari Institut Kemahiran Belia Negara (IKM), Kuala Lumpur, En Mohd Tarmizi bin Mohd Yusoff dari Daikin Research & Development M Sdn Bhd, serta En Mohd Hariz bin Hakimi dari IOI Mall Puchong.
Pembukaan mesyuarat dipengerusikan oleh Ketua Program, Puan Saniah binti Daud, diikuti dengan pembentangan berkaitan peralatan dan bahan oleh Ketua Bengkel, Encik Jefri bin Kamar.
Sesi perbincangan antara pensyarah dan Panel Penasihat Program berlangsung dengan baik, di mana pendapat serta pandangan dari setiap pihak diambil kira bagi memastikan program ini terus meningkatkan mutu dan kelestarian untuk memenuhi keperluan industri.
“Mesyuarat ini amat penting bagi kami untuk memastikan program kami terus relevan dengan keperluan industri semasa,” kata Puan Saniah binti Daud, Ketua Program Teknologi Penyejukan dan Penyamanan Udara KVSB.
Mesyuarat berakhir dengan sesi penutup pada jam 2.00 petang. Pelbagai pandangan dan cadangan yang diberikan akan dipertimbangkan bagi memastikan kejayaan program ini pada masa akan datang.
Untuk maklumat lanjut mengenai program, sila hubungi:
Ruhaini Linda binti Jamil Setiausaha, Program Teknologi Penyejukan dan Penyamanan Udara KVSB E-mel: ruhainilinda@kvsbkpm.edu.my
Ini adalah laporan dari Ruhaini Linda binti Jamil, Setiausaha Program Teknologi Penyejukan dan Penyamanan Udara KVSB.