Audit Penilaian Kendiri MTK

Audit Penilaian Kendiri MTK

Audit Penilaian Diri Program Teknologi Kimpalan di Kolej Vokasional Sungai Buloh Berlangsung Lancar

Pada 15 Februari 2024, Program Teknologi Kimpalan di Kolej Vokasional Sungai Buloh telah mengadakan Audit Penilaian Diri yang dipengerusikan oleh Ts Dr Ridhuan bin Mohd Jamil. Audit ini berlangsung dari jam 8.00 pagi hingga 5.00 petang di Bengkel Kimpalan, Kolej Vokasional Sungai Buloh.

Aktiviti ini dianjurkan oleh Program Teknologi Kimpalan, KVSB dengan melibatkan pensyarah dan staf kolej. Objektif utama aktiviti ini adalah untuk melakukan semakan dokumen SRR02 sebagai persediaan untuk akreditasi MBOT.

Walaupun tidak terdapat pencapaian yang spesifik, aktiviti ini memberi impak yang positif di mana pensyarah dan panel penilai dapat melakukan semakan dan penambahbaikan terhadap teguran yang diberikan pada dokumen SRR02.

Pelaporan dan koordinasi aktiviti ini dilakukan oleh Norhayati binti Abu Hasan, Penyelaras TAC Program Kolej Vokasional Sungai Buloh. Bagi sebarang pertanyaan lanjut, sila hubungi melalui emel norhayatiabuhasan@kvsbkpm.edu.my.

Aktiviti yang dijalankan telah mencapai objektif seperti yang dirancang, menunjukkan kesungguhan pihak kolej dalam meningkatkan kualiti program teknologi kimpalan mereka.