Audit Penilaian Kendiri MPI

Audit Penilaian Kendiri MPI

Pada 15 Februari 2024, Program Pemesinan Industri Kolej Vokasional Sungai Buloh (KVSB) telah menganjurkan Audit Penilaian Kendiri oleh Panel Luar yang dipimpin oleh Ts. Mohamad Juraidi Jamal. Aktiviti ini dilaksanakan dari jam 8.00 pagi hingga 5.00 petang di Bengkel Pemesinan Industri MPI, KVSB.

Tujuan utama program ini adalah untuk melakukan semakan dokumen SRR02 sebagai persediaan untuk akreditasi oleh MBOT. Program ini melibatkan penyertaan pensyarah dan staf dari Program Pemesinan Industri KVSB.

Pada program ini, tidak terdapat pencapaian khusus yang dilaporkan, namun impak yang dihasilkan adalah penting. Pensyarah dan panel penilai dapat melakukan semakan dan penambahbaikan terhadap teguran yang diberikan pada dokumen SRR02, dengan harapan untuk meningkatkan standard dan kualiti program pemesinan industri di KVSB.

Semasa audit, Ts. En. Mohamad Juraidi Jamal bersama-sama pensyarah telah menjalankan semakan dokumen serta berbincang mengenai penambahbaikan yang perlu dilakukan. Pada akhir program, Ts. En. Juraidi diberikan Sijil Cendahati sebagai penghargaan atas penyertaannya dalam program tersebut.

Laporan ini disediakan oleh Ummu Afiqah binti Mohd Hilmin, Setiausaha Pemesinan Industri. Sebarang pertanyaan boleh diajukan melalui e-mel di uafiqahilmin92@gmail.com.